hele, nemáš vlastní názor, nebo si nedělal v pořádném e-shopu, ale u nějakého pásu na konci, kde si balíky dával da auta. Chápu, že ti Heureka.cz přirostla k srdci, možná i pro ně pracuješ, nebo si dostal rozkazem to tady zachránit, což by byla ostuda.
Aneb když dojdou argumenty, tak se snížíme k osobním útokům. Jak jsem psal, pro Heuréku ani jiný srovnávač nedělám a nikdy jsem nedělal. A vzhledem k tomu, že píši pro server ze stejné stáje jako je Podnikatel a to Měšec - www.mesec.cz/autori/chrz, tak je pro kohokoliv z redakce otázkou jednoho telefonátu si to ověřit. Já na Internetu nikdy nevystupuji pod anonymními přezdívkami, ale vždy pod svým jménem. Má to výhody i nevýhody, ale mně to tak vyhovuje.
Názorově se neshodneme. Můj názor je, že prodejce odpovídá za celý průběh obchodu, tedy od objednání do konečného dodání zákazníkovi (konec konců i zákon na to tak nahlíží). Kdybychom to brali tak, že za zboží odpovídá výrobce/dovozce, za dopravu dopravce, tak co nám vlastně prodejce poskytl? Jakou část služby by měl zákazník hodnotit?
Když jsem dělal v tom velkoobchodě a posílal jsem zboží poštou, tak naopak nejlepší zkušenosti jsem měl se službou cenné psaní. Levnější než balík, většinou rychlejší a protože to šlo s dopisy (a ne s balíky), tak ani k poškození nedocházelo. A to jsme v tom posílali někdy i hodinky.