Názor k článku Heureka.cz poslala na provozovatele malého eshopu právníky kvůli sporu o recenze od _pepak - Dovolte tři komentáře potenciálního zákazníka: 1) Díval jsem se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 8. 2013 12:08

    _pepak (neregistrovaný)

    Dovolte tři komentáře potenciálního zákazníka:

    1) Díval jsem se na tu stránku komentářů na Heuréce. Nevidím na ní ze strany hodnotících zákazníků nic, co by mě od nákupu u vás odrazovalo. Těch pár potížistů nebo idiotů se najde vždycky, to není nic, co by mě mohlo ovlivnit.

    2) Ovšem vaše "Vyjádření na ..." vnímám velmi negativně. Víceméně to čtu jako "Nestojíte mi za personalizovanou odpověď". Tohle by mě už samo od sebe od nákupu odradilo.

    3) Jako kdyby toho nebylo dost, máme tu článek, který pro mě vyznívá ve smyslu "Moje úloha končí okamžikem, kdy jsem převzal peníze. Nechápu, co se na tom těm debilům nelíbí a kde berou tu drzost mě za to kritizovat," kde "debilem" je myšlen zákazník. A tohle je pro mě signál, že u vás nemám nikdy nekupovat - protože když dojde k sebemenším problémům, tak nejen že mě v nich s radostí necháte vymáchat, ale když to půjde, tak ještě přišlápnete.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).