Podle mne jde o různé problémy:
1) smazání recenzí z dob, kdy byl obchod zapojen
2) povolení psaní recenzí v době, kdy obchod zapojen není
3) zneužívání cizí značky tím, že uvádím nespolupracující projekt jako "zapojený"
4) parazitování na cizím obchodním jménu ve vyhledávačích
V bodě (1) s Heurékou souhlasím. V bodě (2) jsou na hraně, ale budiž. Na hraně proto, že míchají dohromady recenze z dob spolupráce a uživatelské recenze, které jim píší jejich vlastní uživatelé, čímž poškozují eshop, který jim vypověděl službu. Protože je jasné, že u podobných služeb se hromadí negativní recenze v nepoměru s pozitivními, na rozdíl od oslovení všech zákazníků (i když tady konkrétní eshopař zpochybňuje i to)
Bod (3) je stejné svinstvo, jako když si podvodné shopy dávají na svůj web falešná hodnocení Heureky. To první Heureka provozuje, to druhé kritizuje. Kdyby majitel teď výběrově zveřejňoval pozitivní recenze z dob spolupráce včetně loga Heureky, tak by se asi kluci polský potento.
Bod (4) je ubohá praktika na úrovni Banánů, sluzby.cz a podobných ubožáků, kteří vytváří falešné firemní profily. Jasně to ukazuje, kterým směrem to Allergo dneska vede.