Názor k článku Heureka.cz poslala na provozovatele malého eshopu právníky kvůli sporu o recenze od al - Jsem rád, že Heureka a Zboží existují. Téměř...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 8. 2013 11:17

    al (neregistrovaný)

    Jsem rád, že Heureka a Zboží existují. Téměř všechno mimo potraviny objednávám na internetu a velmi často se řídím vyhledanými výsledky: cenami i recenzemi. Rozhodně se mi nelíbí, když obchodník požaduje odstranění negativních ohlasů. To je upravování minulosti. Reference od jiných zákazníků jsou důležitou obranou před špatnými obchody. Pokud jich některý obchod má podezřele málo, nebo příliš mnoho negativních, nic většího v něm rozhodně nekoupím.

    Pokud se Vám negativní recenze nelíbí, jednejte tak, aby zákazníci neměli důvod je psát. Např. na zmiňovanou lhůtu dodání zboží upozorněte na viditelném místě a ne někde v obchodních podmínkách, které nikdo nečte. Dodávejte na klíč: zboží si objednávám od obchodníka a jeho trable s přepravcem či jeho dodavateli mě nezajímají. Se zákazníkem komunikujte vstřícně a otevřeně. Je nepravděpodobné, že by se svou stížností šel jako první na Heureku. Jistěže se občas najde neoprávněná stížnost, ale na tu můžete veřejně reagovat a uvést ji na pravou míru. Jiným obchodům se to daří velmi dobře.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).