Možná, že kdybyste nejdřív četl (článek a pak diskuzi) a ne nejdřív psal, tak byste pak nevypadal za troubu.
Dozvěděl byste se totiž, že se tu snažíme jasně odlišit negativní hodnocení obchodníka (= za chybu, kterou obchodník udělal) od falešného hodnocení, kdy klient ve skutečnosti hodnotí výrobek, přepravce či podobným způsobem ventiluje svou nespokojenost s něčím, co obchodník prakticky nemůže ovlivnit.
Dozvěděl byste se také, že vysvětlování někde hluboko zastrčené v diskuzních příspěvcích na Heuréce je prakticky na nic, protože to klient standardně nevidí (na rozdíl od třeba dvou hvězdiček jako hodnocení obchodu hned na stránce s výsledky). A pokud razíte teorii, že obchodní podmínky lidé nečtou, pak vám garantuji, že detaily hodnocení čte ještě míň lidí.
Ani by vám neuniklo, že obchodníkovy trable s dodavatelem ani přepravcem tu nikdo neobhajoval, čili není třeba vlámávat se do otevřených dveří.
Ale vy tu asi preferujete přístup "nic nečíst, nic nezkoumat a hlavně jít hned do akce", je jedno, zda do nákupu nebo do diskuze, a pak to takhle dopadne.