Názor k článku Heureka.cz poslala na provozovatele malého eshopu právníky kvůli sporu o recenze od h4x0r - Možná, že kdybyste nejdřív četl (článek a pak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 12. 8. 2013 14:28

    h4x0r

    Možná, že kdybyste nejdřív četl (článek a pak diskuzi) a ne nejdřív psal, tak byste pak nevypadal za troubu.

    Dozvěděl byste se totiž, že se tu snažíme jasně odlišit negativní hodnocení obchodníka (= za chybu, kterou obchodník udělal) od falešného hodnocení, kdy klient ve skutečnosti hodnotí výrobek, přepravce či podobným způsobem ventiluje svou nespokojenost s něčím, co obchodník prakticky nemůže ovlivnit.

    Dozvěděl byste se také, že vysvětlování někde hluboko zastrčené v diskuzních příspěvcích na Heuréce je prakticky na nic, protože to klient standardně nevidí (na rozdíl od třeba dvou hvězdiček jako hodnocení obchodu hned na stránce s výsledky). A pokud razíte teorii, že obchodní podmínky lidé nečtou, pak vám garantuji, že detaily hodnocení čte ještě míň lidí.

    Ani by vám neuniklo, že obchodníkovy trable s dodavatelem ani přepravcem tu nikdo neobhajoval, čili není třeba vlámávat se do otevřených dveří.

    Ale vy tu asi preferujete přístup "nic nečíst, nic nezkoumat a hlavně jít hned do akce", je jedno, zda do nákupu nebo do diskuze, a pak to takhle dopadne.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).