Hodnoceni nakupu neni opravneny zajem. Kdyz jdu do tesca, nedelam zadne hodnoceni nakupu a kdyz ho tesco po me chce, musi se me nejdrive zeptat. Opt-in je vyzadovano i u heureky a ze se heureka v krecich snazi tvrdit ze ne ji vydrzi do prvni nebo druhe pokuty. Ze si heureka potrebuje udrzet byznis a dela to i za cenu ignorace gdpr je jasny kazdemu.
zablokujte se servery heureky
*.affiliate.heureka.cz
a soubor triaxim.js
(zpaměti, možná jinak)
a v ubllocku sledujte, , kolik stránek něco chce načítat z heureka
jejich srágorami jsou prolezlé stránky eshopy, scripty, ěmírovací, reklamní.
Byla dobrá doba ,kdy to byl srovnávač a vyhledávač, teď se vsíra do všeho možného, což je trochu moc, kdo chce moc, nemá nic..
Koloběžka – oblečená, neoblečená, učesaná, neučesaná co to je
Heureka by skončila, pokud by byl nutný aktivní přístup zákazníka, tzn. zákazník by musel v objednávce zaškrtnout políčko souhlasím s předáním e-mailu, jména, adresy, dále co jsem koupil apod. HEURECE. Kolik z Vás na takovou žádost o souhlas klikne? Já teda ne (nikdy). Když sbírala tyto data doteď "potajnu", tak reálně hodnotili 2-3 zákazníci ze 100 (3-4%) + nespokojení zákazníci - ti se ozvou téměř vždy!, a teď když budou muset zákaznici potvrdit, že "chtějí" s Heurékou spolupracovat, předat jim osobní informace, toto číslo spadne na 0,2 ze 100 (0,2%) - pokud to takto bude, tak Heuréka končí. Taková služba s absolutně minimálním počtem hodnocení bude zbytečná. Takže Heureka má 2 možnosti, pár let se soudit a vydržet, ještě něco nakřečkovat, a pak firmu třeba prodat dál, nebo za hodnocení zákazníkům "platit" nějakou formou odměny?!? Tak to jsem zvědav...
Heuréku jsem v e-shopu vypnul, logo "Ověřeno zákazníky" odstranil, deaktivoval placený program (zbývající kredit prostě oželím) a je vymalováno. Stejně jsem měl v plánu po vyčerpání kreditu s Heurékou skončit, obchodní přínos byl mizivý, přes Heuréku navíc chodili převážně zákazníci, které zajímala jen cena a byli schopni se hádat o pár korun na poštovném.
Heuréka parazituje na slušných eshopech, zboží vydává pro neznalého zákazníka za své, ale o vše se stará eshopař. Takže se Heuréce sypou penízky za nic. Kredit v systému mizí až 10 rychleji než na Zboží, ale podle statistik návštěvnost z Heuréky nic moc.
Tvrzení, že dotazníky odesílá eshop je lež, neodeslal jsem žádný, odesílá je Heuréka z fiktivního emailu.
Osobně si myslím, že její Ověřeno zákazníky je k ničemu, 90% zákazníku nehodnotí nic, občas se vyskytne jedinec který si vymýšlí hodnocení jen aby poškodil obchod, prostě Heuréka je jako jistá firma co neDoručuje zásilky, moloch který žije setrvačností.
Já na ověřeno zákazníky občas koukám. Pokud nakupuji z velkých eShopů (czc, Alza apod.), tak ne. Ostatně třebas Alza tam ani není. Pokud ale objednávám nějakou exotiku, kterou nabízí jen 5 eShopů, o kterých jsem v životě neslyšel, tak pokud tam není nějaký hodně velký rozdíl v ceně, pak se rozhoduji podle nálepky "Ověřeno zákazníky".
Nejde mi ani tak o poznání kvality, jako spíš o nějaké ověření, že tam někdy někdo už nakupoval a zboží došlo. Nevím nakolik se tohle dá implementovat bez recenzí zákazníků. První co mě napadlo bylo, že by eShop prostě reportoval počet objednávek denně - jenže jak ohlídat, že si to necucají z prstu?
Tak to mě fakt dostalo :D Tak Heureka je jen takový sluha, který za eshopy rozesílá dotazníky.... A tak moc se teď pere za ty eshopy, aby jim ta hodnocení neubyla... Tak potom tedy nechápu, proč eshop si obsah dotazníku nemůže sestavit sám, proč nemá žádnou moc do rozesílání dotazníků zasáhnout a proč si nemůže získané recenze spravovat sám. Ano, Heureka posílá dotazník jménem eshopu, ale umisťuje si je na svůj web a pokud eshop dodržuje její podmínky, může si ta hodnocení umístit i na svůj. Jednou z podmínek je, že všechny objednávky, a to i zákazníků, kteří na Heurece vůbec nebyli, je povinnost jim přeposlat. Jinak ty ty ty, my si tě kontrolujeme... Myslím, že každý eshop si dokáže odeslat zcela vlastní dotazník a nepotřebuje tuto medvědí službu.
Co dělat, když e-shop uveřejní na Heurece Vaše osobní údaje jako reakci v důsledku Vaší negativní recenze na tento e-shop? E-shop nám uveřejnil jména i s příjmením, soukromou adresu, telefonni číslo a e-mailovou adresu přímo na Heurece. E-shop je odmítal odstranit a Heureka je odstranila s tím, že jedná v kulantnosti a za uveřejní nenese zodpovědnost, načež e-shop údaje opakovaně publikoval na Heurece. Až po výhružném dopise našeho advokáta na e-shop, zůstaly údaje odstraněny. UOOU reagoval též laksně. "Vždyď ty údaje jsou již odstraněny, tak pro nás je to uzavřená věc". Neměl by UOOU e-shop alespoň kontaktovat s tím, že porušuje zákon a vyvodit nějaké důsledky? Jeden se cítí nechán na pospas a každý si může s Vašimi údaji dělat, co a jak se mu zlíbí!!!!!!!!
Víte kolik je Pavlů Nováku ? Proto to není osobní údaj !! Jo jiná je Pavel Novák z Pardubic na ulici Podnikatelů 8. Chápeš to nebo ještě né ? Ono za jistých okolností může být osobní údaj i zboží !!! Pokud řeknu : "Pavel Novák z Pardubic na ulici Podnikatelů 8. koupil auto Škodu octavii 81 Kw " vše je osobní údaj . Rozumíme ?
Pokud eshop poskytne Heurece emaily svých zákazníků, měl by mít povinnost s Heurekou podepsat Smlouvu o zpracování osobních údajů. Ve všeobecných podmínkách Heureky, které nově platí od 25.5.2018, jsem ale žádné ustanovení o zpracování osobních údajů neviděl a neviděl jsem ani žádnou samostatnou Smlouvu o zpracování osobních údajů. Dělá to na mě dojem, že kromě toho, že Heureka obchází GDPR z hlediska získávání emailů třetích stran, tak se zříká i odpovědnosti za zpracování a ochranu těchto osobních údajů tím, že nenabízí k podpisu zpracovatelskou smlouvu. Za těchto podmínek mi přijde jako dost velké riziko Heurece cokoliv posílat.