Heureka by skončila, pokud by byl nutný aktivní přístup zákazníka, tzn. zákazník by musel v objednávce zaškrtnout políčko souhlasím s předáním e-mailu, jména, adresy, dále co jsem koupil apod. HEURECE. Kolik z Vás na takovou žádost o souhlas klikne? Já teda ne (nikdy). Když sbírala tyto data doteď "potajnu", tak reálně hodnotili 2-3 zákazníci ze 100 (3-4%) + nespokojení zákazníci - ti se ozvou téměř vždy!, a teď když budou muset zákaznici potvrdit, že "chtějí" s Heurékou spolupracovat, předat jim osobní informace, toto číslo spadne na 0,2 ze 100 (0,2%) - pokud to takto bude, tak Heuréka končí. Taková služba s absolutně minimálním počtem hodnocení bude zbytečná. Takže Heureka má 2 možnosti, pár let se soudit a vydržet, ještě něco nakřečkovat, a pak firmu třeba prodat dál, nebo za hodnocení zákazníkům "platit" nějakou formou odměny?!? Tak to jsem zvědav...