Heuréka parazituje na slušných eshopech, zboží vydává pro neznalého zákazníka za své, ale o vše se stará eshopař. Takže se Heuréce sypou penízky za nic. Kredit v systému mizí až 10 rychleji než na Zboží, ale podle statistik návštěvnost z Heuréky nic moc.
Tvrzení, že dotazníky odesílá eshop je lež, neodeslal jsem žádný, odesílá je Heuréka z fiktivního emailu.
Osobně si myslím, že její Ověřeno zákazníky je k ničemu, 90% zákazníku nehodnotí nic, občas se vyskytne jedinec který si vymýšlí hodnocení jen aby poškodil obchod, prostě Heuréka je jako jistá firma co neDoručuje zásilky, moloch který žije setrvačností.
Já na ověřeno zákazníky občas koukám. Pokud nakupuji z velkých eShopů (czc, Alza apod.), tak ne. Ostatně třebas Alza tam ani není. Pokud ale objednávám nějakou exotiku, kterou nabízí jen 5 eShopů, o kterých jsem v životě neslyšel, tak pokud tam není nějaký hodně velký rozdíl v ceně, pak se rozhoduji podle nálepky "Ověřeno zákazníky".
Nejde mi ani tak o poznání kvality, jako spíš o nějaké ověření, že tam někdy někdo už nakupoval a zboží došlo. Nevím nakolik se tohle dá implementovat bez recenzí zákazníků. První co mě napadlo bylo, že by eShop prostě reportoval počet objednávek denně - jenže jak ohlídat, že si to necucají z prstu?