Vlákno názorů k článku Heureka se podle odborníků snaží obejít GDPR, e-shopům navíc dala nůž na krk od Pepin - Heuréka parazituje na slušných eshopech, zboží vydává pro...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 5. 2018 15:30

    Pepin (neregistrovaný)

    Heuréka parazituje na slušných eshopech, zboží vydává pro neznalého zákazníka za své, ale o vše se stará eshopař. Takže se Heuréce sypou penízky za nic. Kredit v systému mizí až 10 rychleji než na Zboží, ale podle statistik návštěvnost z Heuréky nic moc.
    Tvrzení, že dotazníky odesílá eshop je lež, neodeslal jsem žádný, odesílá je Heuréka z fiktivního emailu.
    Osobně si myslím, že její Ověřeno zákazníky je k ničemu, 90% zákazníku nehodnotí nic, občas se vyskytne jedinec který si vymýšlí hodnocení jen aby poškodil obchod, prostě Heuréka je jako jistá firma co neDoručuje zásilky, moloch který žije setrvačností.

  • 31. 5. 2018 11:57

    Karel (neregistrovaný)

    Já na ověřeno zákazníky občas koukám. Pokud nakupuji z velkých eShopů (czc, Alza apod.), tak ne. Ostatně třebas Alza tam ani není. Pokud ale objednávám nějakou exotiku, kterou nabízí jen 5 eShopů, o kterých jsem v životě neslyšel, tak pokud tam není nějaký hodně velký rozdíl v ceně, pak se rozhoduji podle nálepky "Ověřeno zákazníky".

    Nejde mi ani tak o poznání kvality, jako spíš o nějaké ověření, že tam někdy někdo už nakupoval a zboží došlo. Nevím nakolik se tohle dá implementovat bez recenzí zákazníků. První co mě napadlo bylo, že by eShop prostě reportoval počet objednávek denně - jenže jak ohlídat, že si to necucají z prstu?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).