Názor k článku Hlídáte areál své firmy a pracoviště kamerami? Pak vás čekají nové povinnosti od Lojza - No, narovna... Soucasna legislativa staci, ze je spatne...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 4. 2018 11:21

    Lojza (neregistrovaný)

    No, narovna... Soucasna legislativa staci, ze je spatne uplatnovana se nespravi legislativou buzerativnejsi. Cilem je likvidovat drobne subjekty a podporovat ty velke, ktere by bez statni podpory davno padly.
    Takze namisto oslavy nejtlustsiho kolecka salamu co nam zatim unie pripravila kricte na odpovedne urady, ze nerespektuji soucasne zakony. Pripadne se sudte s jednotlivymi subjekty, ktere Vam zpusobily ujmu.
    Kazdy informatik dobre vi, ze kazda informace, ktera opusti hlavu je v ohrozeni. Jakmile ji namisto papiru sverite jakemukoliv elektronickemu systemu, riziko stoupa zasadnim zpusobem - myslim, ze nedavno objevena chyba v architekture vetsiny procesoru vyrobenych za poslednich 20 let je dobrou ilustraci. Tedy je to neco za neco - bud ty udaje nikomu nedam a smirim se s omezenimi, ktera to pro mne bude znamenat, nebo chci ty ci ony sluzby a pocitam apriori s tim, ze tyto udaje jsou z povahy veci verejne.
    To je jako kdyz ma nekdo dojem, ze nastaveni verejnosti prispevku na facebvooku ma nejaky prakticky smysl - nema. Ad1 facebook s tim prubezne caruje, ad2 tak jako tak se k tomu dostanou tajne sluzby, ad3 jakmile to vidi kdokoliv mimo Vas samotnych, muze to dale zverejnit.

    Zneuzitelnost identity je spise jedna velka tragikomedie. Byvaly doby, kdy lide nemeli zadne osobni doklady, zadna rodna cisla, nic a zneuziti identity bylo zhruba stejne bezne jako dnes. Vsechna ta uzasna ochrana jen vede k tomu, ze jsou lide, kteri maji dojem, ze je to opravdu nejak realne chrani, bohuzel.

    GDPR predevsim vede k likvidaci firemni kultury vsude tam, kde nejaka je. Povinne zamykani kdeceho prede vsemi proste znamena explicitni vyjadreni neduvery. Cilem je dalsi atomizace spolecnosti presne v duchu neomarxisticke teorie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).