HN: Na reklamním trhu je stále místo. Vzniká Konektor

7. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Český trh reklamních agentur posiluje od tohoto týdne nový kreativní shop nezávislých tvůrců (podle odborného časopisu Marketing & Media) Konektor. Za agenturou stojí Martin Charvát, bývalý kreativní ředitel Mark BBDO a jedna z nejvýraznějších osobností české reklamy. Konkurence tedy bere vznik agentury, a její snahu postavit se velkým hráčům na trhu, velmi vážně, píší dnešní Hospodářské noviny. Velké agentury přitom mají milionové zakázky a i stamilionové roční tržby. Určitě budeme konkurencí velkým agenturám, nepochybuje sám Martin Charvát.

Eda Kauba z reklamní agentury Euro RSCG Hospodářským novinám potvrdil, že na reklamním trhu je stále pro novou agenturu místo a že klienti půjdou zřejmě hlavně za Charvátovým jménem. Ten má na svém kontě řadu kampaní pro velké společnosti, ale také ceny ze zahraničních soutěží. Jiří MikešVysoké školy ekonomické v Praze si myslí, že Charváta budou vyhledávat hlavně čeští klienti. Nevylučuje ale, že u něho budou nakupovat i jiné agentury nápady pro své nadnárodní klienty.

V roce 2007 utratily firmy za reklamu v médiích skoro 19 milionů korun a letos to má být ještě víc. Mezi největší zadavatele reklamy patří podle Hospodářských novin například mobilní operátoři, Procter & Gamble ČR, Unilever či kosmetická firma L´Oréal, v automobilovém průmyslu pak Volkswagen A.G.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).