„Jakpak je dnes u nás doma?“ Název textu Voskovce a Wericha plně vystihuje směřování nově vznikajících hyperlokálních médií. Ta se zaměřují na zpravodajství z malého regionu (obce až ulice) s přispěním místní komunity. Lokální zprávy nejsou novým fenoménem, jejich rozšíření pomáhá internet a mobilní technologie a snaha oslovit nové, dosud nevyužité inzerenty (podnikatele s místní působností).
TUESDAY Business Network proto ve spolupráci se svými partnery pořádá 19.října již třetí setkání z nové série pravidelných akcí MEDIA MONDAY, a to na téma „Hyperlokální média – bublina, nebo nový trh?“. Na paškál například přijdou nové projekty (Sedmička, Naše adresa) či nové možnosti dalších hráčů na mediálním trhu. Řešit se budou také otázky, jaký dopad mohou mít nové projekty na tvorbu obsahu, fungování redakcí a zda vůbec mají šanci uspět u inzerentů.
Registrovat na akci se lze na stránkách TUESDAY Business Network.
Toto je P.R. sdělení, redakce nezodpovídá za jeho obsah.