Nizozemská společnost Ahold provozující markety Hypernova a Albert plánuje přeměnit 56 hypermarketů a provozovat je pod značkou Albert. V menších supermarketech prodává většinou pouze potraviny, zatímco ve větších hypermarketech i oblečení nebo elektroniku. 13 největších hypermarketů příliš moc nevydělává, a tak je chce vedení zmenšit a přeměnit na Alberta. Ovšem na tom se nemůže dohodnout s provozovateli obchodních center. Mluvčí firmy Libor Kytýr potvrdil, že firma zavedla novou strukturu vedení. Dříve bylo vedení Hypernovy a Alberta rozdělené, nyní oba řetězce spadají pod stejného šéfa.
Za loňský rok utrpěl Ahold v Čechách a na Slovensku velkou ztrátu 1,5 mld. Kč. Tato ztráta se přičítá např. převzetí 60 prodejen Julius Meinl, které byly mnohdy ve špatném stavu a prodělečné. Firma počátkem července ohlásila, že zahájila rozsáhlou rekonstrukci Albertů. Mezi nimi by mělo být i těchto 60 prodejen.
Zdroj: iDnes.cz