Názor k článku I řemeslník nebo stánkař by měl umožnit zákazníkovi platit kartou od Dan - Nějak nevidím důvod proč by řemeslník měl brát...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 7. 2015 1:40

    Dan (neregistrovaný)

    Nějak nevidím důvod proč by řemeslník měl brát karty? Zákazník si ho volá přece na něco, tak ví, že bude potřebovat platit a může si na ten den pohodlně zajistit peníze...

    Navíc řemeslníci mají většinou kalendáře pěkně nabité. Bratr je elektrikář ve městě s cca 100 000 obyvateli a má kalendář narvaný na měsíc a půl dopředu a některé termíny má obsazené už půl roku dopředu.

    Známý je zase stolář z Prahy a kompletně zaplněný kalendář má na měsíc, některé termíny několik měsíců předem.

    A ještě technická: Kdo by asi platil ty poplatky? Samozřejmě by se přenesly do ceny služeb a zacáloval by to zákazník. To je opravdu dobrý argument proč karty nebrat.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).