Vlákno názorů k článku I řemeslník nebo stánkař by měl umožnit zákazníkovi platit kartou od Dan - Nějak nevidím důvod proč by řemeslník měl brát...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 23. 7. 2015 1:40

    Dan (neregistrovaný)

    Nějak nevidím důvod proč by řemeslník měl brát karty? Zákazník si ho volá přece na něco, tak ví, že bude potřebovat platit a může si na ten den pohodlně zajistit peníze...

    Navíc řemeslníci mají většinou kalendáře pěkně nabité. Bratr je elektrikář ve městě s cca 100 000 obyvateli a má kalendář narvaný na měsíc a půl dopředu a některé termíny má obsazené už půl roku dopředu.

    Známý je zase stolář z Prahy a kompletně zaplněný kalendář má na měsíc, některé termíny několik měsíců předem.

    A ještě technická: Kdo by asi platil ty poplatky? Samozřejmě by se přenesly do ceny služeb a zacáloval by to zákazník. To je opravdu dobrý argument proč karty nebrat.

  • 23. 7. 2015 12:39

    xf (neregistrovaný)

    Ale hlavně, já jako zákazník řemeslníka radši zaplatím radši o ta procenta více, v případě řemeslníka to bude více než 2%, ale řemeslníkovi. Ne darmožerům, to mi nic nedá.

    Jde ještě o to, že až za třeba 10 let budu potřebovat řemeslníka, tak chci abych ho v rozumné lhůtě sehnal. A abych ho sehnal, musí jich být dostatek. Aby jich byl V BUDOUCNU dostatek, musí být DNES slušně zaplaceni, aby na ta řemesla dnes mladí šli.

    Krmením darmožerů, co se zkouší přisát na řemeslníka, nic nzískám ani dnes, ani nikdy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).