V květnu a červnu kontroloval Inspektorát České obchodní inspekce subjekty poskytující službu opravy silničních motorových vozidel. Celkem bylo zkontrolováno 15 autoservisů, z toho 9 fyzických osob a 6 právnických osob. Porušení zákona o ochraně spotřebitele bylo zjištěno u 2 fyzických osob a 1 právnické osoby. Jedna fyzická osoba uváděla na cenících nepravdivé údaje u % hodnoty DPH a jedna právnická osoba opomenula uvést důležitý údaj, jenž s přihlédnutím ke všem okolnostem lze po podnikateli spravedlivě požadovat. Další prodávající řádně neinformoval spotřebitele o ceně závaží a u RTF byla uvedena pouze informace o příplatku 50%. V jedné provozovně poskytovatel služby nevydal ani na požádání spotřebitele písemné potvrzení o převzetí zakázky (služba nebyla poskytnuta na počkání).
Vzhledem k malému množství zjištěných závad byla kontrolní akce dodržování úrovně poskytovaných služeb v provozovnách autoservisů vyhodnocena, i z pohledu předcházení vzniku nedostatků, jako úspěšná,
sdělila k výsledkům kontroly Jana Příhodová, ústřední ředitelka České obchodní inspekce.