Zrovna včera jsem nakupoval nějaké drobnosti, řádově stokoruny, a v téhle kategorii je pro mě nejdůležitější CELKOVÁ cena. Opustil jsem několik nákupních košíků, než jsem objednal.
Ve srovnávači cen najdu výrobek, v eshopu ho hodím do košíku a jdu ho zkusmo objednat. Pokud se v tomto kroku dozvím možnosti a cenu dopravy, jsem spokojen a hledám další položky, které by se mohly při jedné dopravě hodit. Pokud jsem naopak v tomto kroku vyzván k zadání doručovací adresy a dalších údajů, nebo nedej bože k registraci, tak jdu jinam. Takhle se mi včera povedlo nakoupit asi až v pátém eshopu.
Jsem schopen odpustit mnohé, ale když na první pohled nevím, kolik zaplatím celkem, tak je to pro mě stejné, jako by tam měli napsáno táhni!
Bingo! Uhodil jste hřebíček přímo na hlavičku! "Dlouhý seznam" se způsoby dopravy naprosto nevadí. Důležité je, aby člověk zavčas věděl, na čem je.
Jiným nešvarem e-shopů je, když není možné na jeden-dva kliky zjistit podmínky jako je cena přepravy a způsoby platby (a hlavně možnosti osobního odběru - a kde přesně jsou pobočky) ještě předtím, než člověk cokoliv strčí do košíku, takové stránky velmi rychle opouštím...