Instagram používám od chvíle, kdy jsem na FB spustila "firemní" stránku. Zvažuji i propojení s Tweet. Jedním vložením příspěvku oslovím větší skupinu potencionálních zákazníků. Nijak netlačím na pilu, neplatím si inzerci, nechávám obsah plynout společně s dny. Sem tam plácnu momentku z dílny, sem tam co vidím venku. Nikdy osobní fotku nebo fotku odhalující rodinné soukromí. Jen to, co se živnosti týká. Počet sledujících mi pomalu ale jistě a plynule zvedá. Asi po půl roce začali chodit první zákazníci - a není lepší reklamy jak šeptanda. Vrací se a posílají známé :-D
Nesleduji každého, kdo sleduje mne, vybírám si podle obsahu jeho stránek.
Považuji Instagram a virtuální sociální sítě jako dobrého pomocníka při budování značky a dostání se do podvědomí. Za optimum považuji dva až čtyři příspěvky týdně. Sledující jsou stále v pozornosti, ale necítí se býti bombardováni informacemi a obtěžováni.