Internetové obchody nevyužívají moderní technologie

29. 5. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Jen málo internetových obchodů využívá výhody, které nabízí technologie Web 2.0. Tedy využívá webové stránky, které jsou uživatelsky přívětivé, funkční a dostatečně přitažlivé pro zákazníky. Vyplývá to z nejnovějšího průzkumu společnosti Gartner.

Podle Gene Alvareze, viceprezidenta pro výzkum společnosti Gartner, hodně lidí říká, že jim na internetovém nakupování vadí, jak těžko nacházejí produkty, které chtějí. Často je také obtížně vypočítatelná cena nebo poplatek za dodání. Mnoho zákazníků, kteří nakoupili přes e-shop, se již k opakovanému nákupu nevrací. E-shop musí u návštěvníka zabodovat na první pohled, vyplývá z průzkumu.

Podle Alvareze je důvodem zastaralých technologií e-shopů fakt, že mnoho e-shopů vzniklo po prvotní velké oblibě nakupování přes internet, kdy byli spotřebitelé ještě ochotní tolerovat chyby webů první generace – ať už chudou vizualizaci, nutnost zadávat opakovaně osobní data nebo pomalé nakupování.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).