Vlákno názorů k článku Internetoví prodejci zkouší novou fintu na zákazníky, tvrdí dTest od Vojta - "Zákazník musí při vrácení zboží také počítat s...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2013 13:31

    Vojta (neregistrovaný)

    "Zákazník musí při vrácení zboží také počítat s tím, že ponese náklady na dopravu." Bohužel to není pravda, zákazník má bohužel i právo na vrácení poštovného v přiměřené míře.

    Takže klasika, zákazník si objedná zboží v eshopu pak ho ve 14denní lhůtě vrátí (samozřejmě si to zboží krásně vyzkouší) a poté si nechá zaplatit i poštovné (rozuměj, má právo na vrácení částky poštovného obchodníka co posílal i zákazníka co posílal zpět, takže obchod proplatí 2x poštovné a nic neprodal). Naštěstí je takových zákazníků málo, ale stává se nám to :-(

    Takže eshop je krásně ve ztrátě..

  • 2. 4. 2013 17:50

    Martin (neregistrovaný)

    Spotřebitel má nárok na vrácení dopravného, které zaplatil za zboží směrem k němu. Vrácení zboží zpět, ať už dopravné či poštovné, hradí spotřebitel.

    Nárok na poštovné v nutné výši má v případě uznané reklamace.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).