Pouziti komunikace prostrednictvim socialnich siti/nastroju jsme ve firme uspesne eliminovali a vratili se k osvedcenemu mail (offline) konceptu.
Lidi jsou mene stresovani z neustaleho online buzerovani a sledovani, k mailum se lze vratit i k tem starsim avsak obsahove dulezitym, mail si muzete precist kdekoliv a prakticky cimkoliv- to se o social aplikacich rict neda.
Komunikaci prostrednictvim programu pres socialni site vrele nedoporucuji, kolegove a zamestananci vam budou dekovat, ze nemusi na vse odpovidat hned- ze kazda prkotina nema instatni prioritu.
Ono zalezi na tom jaka je skladba vasich zamestnancu. V pripade mileniovych deti si myslim nebudou soc site problem. Husakovy deti sice soc site nejak pouzivaji, ale urcite ne produktivne. Aby se daly soc site pouzivat produktivne, musi mit jista pravidla, best experience. Stejne jako e-mailum dava pravidla tzv netiketa. Pro startupy je soc. sit v kombinaci s nejakym agilnim pristupem vice nez vhodna, zvlaste pokud zamestnavate angazovane a kreativni lidi. Napr. v korporacich si myslim jsou soc site nezadouci, tam vetsina zamestnancu chce svuj klid a pohodu ;)