Investice do reklamy na internetu stoupnou v příštím roce o pětinu

13. 11. 2007
Doba čtení: do minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Provozovatelé internetových stránek mají před sebou úspěšný nový rok. Podle odhadů mediální agentury OMD se v příštím roce zvýší investice firem do reklamy na internetu až o pětinu. Celkem by se mělo proinvestovat přes tři miliardy korun. Informuje ČTK.

Internet nebude ostatně jediným médiem, kam potečou peníze jednotlivých firem. Polepší si také televize v podílu o šest destin procenta. Naopak klesne podíl venkovní reklamy, a to o osm desitin procentního bodu.

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).