O tom nepochybuji, spousta firem se do něčeho takového zamotá, často svojí vinou. Z článku ale čiší nezkušenost. Ono totiž, když na někoho flušu špínu, tak bych si měl dát opravdu pozor na to, aby ta špína nakonec neskončila na mě. Kdybych měl dneska začínat pracovat či spolupracovat s firmou Netspot a našel tenhle článek, tak si to dvakrát rozmyslím.
Rozumím Vám, Cx, ale, jak byste reagoval v podobné situaci Vy? Člověka si vyzkoušíte, jednoduší úkoly splní, vše vypadá v pořádku. Pak mu svěříte důležitější úkol, on se zadáním souhlasí, sám si stanoví termín, domluvíte se na odměně, žádné problémy či nejasnosti nehlásí. Pokud od nás cokoli potřeboval ke splnění úkolu, vždy jsme mu potřebné poskytli, je přece i v našem zájmu, aby úkol co nejdříve dokončil.
Jenže vlastní termíny si opakovaně posouvá a ve výsledku práci prostě nedokončí, úkol bude muset převzít někdo jiný a jeho dokončení, které je třeba pro firmu důležité, se výrazně posouvá a firmu tyto komplikace stojí nezanedbatelné problémy i finance.
Takovému člověku pak prostě odměnu nevyplatíme, respektive poměrnou část tomu, co jsme mohli použít dále, jsme mu vyplatili. V článku nekritizujeme někoho za to, že přecenil své síly, profíkům by se to stát nemělo, ale dá se to ještě pochopit. Pokud se ale někdo zachová tak, jak je popsáno v článku, pro to pochopení při vší úctě prostě nemáme.
No nepsal bych o tom články :-) Protože mince má dvě strany a pokud čtenář nezná tu druhou, vyvolává to otázky, které rozhodně kolem sebe firma nechce. Abych nebyl špatně pochopen nehodnotím to, že jste se nějak zachovali, ale že o takové citlivé věci píšete. Nic z toho nezískáte, ale ublížit vám to může.