Opět jsem se zasmál, jak jste v článku naivní. Setkáváme se s lidmi, kteří jdou po ceně a i když jinde jsou na ně drzí, sprostí nevadí jim to, ale když si neví rady s nastavením a my jim řekneme za nastavení 50-100kč, protože si to u nás nekoupily, tak byste nevěřili jak sprostě nadávají :)
Provozuji e-shop a musím říci,že někteří zákazníci jsou takoví hulváti nevychovaní,až mi kolikrát zůstává rozum stát,jestli je to vůbec možné,aby se chovali k prodejcům.Ale jelikož žijeme v kocourkově,tak zastání má vždy jen spotřebitel.Prodejce obdrží maximálně pokutu i když je v právu.
No vidis my jsme si na takovych "drzich" zakaznicich postavili image ,kazdemu k do knam prijde poradime a ze si to nekoupil u nas nevadi, priste prijde a nebo ne protoze je "drzi a vycurany" koup levneji na netu, ale nam to nevadi protoze i on ma kamarady a az se ho nekdo z nich zepta posle ho za nama protoze my jsme mu dobre poradili, dobre nastavili, je to pro nas ta nejlepsi reklama!
Jenže mili ztěžovažovatele.
Mam několik znamých, kteří reálně dali na volbu kamarád povídal a pak se divili, že nejsou spokojeni. Ne vždy platí že zákazník ví co chce a stále více platí že podnikatel neví jak to kvalitně a správně udělat. Jen zákazníkovi naslíbuje hory a doly.
Pak se nedívte, že hodně lidí je zmatených jak vůbec správně vybírat firmy a firmy nevěří klientovi že mu zaplatí.