Názory k článku Jak dát nejčastější marketingové fígle na získání e-mailů do souladu s GDPR

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 1. 2018 15:43

    Martin (neregistrovaný)

    Škoda že místo přiživování se na školeních a podobných pitomostech kolem tohoto nesmyslu právníci nespojili své síly a něco proti tomu společně neudělali..no jo no, to by to holt nesměla být dojná kráva pro všechny cucající ze státního a potažmo dotčního a podobných vemen, že..

  • 13. 2. 2018 9:57

    Petr (neregistrovaný)

    Sleva na první nákup - předpokládám myšleno jako Slevový kupón zaslat mohu, ale dále používat na newslettery ne. Jedině že se zájemce stane zákazníkem.

    E-book za e-mail
    Jak by měla znít věta pro „dobrovolné“ udělení souhlasu se zasíláním newsletterů za e-book (cokoliv) zdarma pro variantu e-book zpoplatněte a zdarma jej pošlete jenom těm, kteří vám souhlas se zasíláním newsletterů udělí.

    Něco jako:
    |_| Souhlasím se zasíláním newletterů, když mi kninu zašlete zdarma?
    + tlačítko STÁHNOUT

    Bylo by to fine, ale úplně se mi to nezdá.

  • 16. 2. 2018 11:03

    Eva (neregistrovaný)

    Taky se mi to nezdá. Není mi jasné, proč v tom prvním případě to je podmíněný souhlas a v tom druhém ne. Bylo by mnohem lepší, kdyby tu autorka uvedla konkrétní příklad a postup.

  • 20. 2. 2018 12:42

    JVr (neregistrovaný)

    Ono to "zvýhodnění/mo­tivování" k udělení souhlasu a jakési "vynucování" si souhlasu jsou na křehkém pomezí. Kdy ještě zákazníka "pozitivně motivuji" a kdy jej "vydírám"? Alias ano můžeš dostat tuto skvělou e-book za 2 000 000 Kč, nebo mi dej email na který ti budu posílat co mě napadne a kniha je tvoje...

    Co je ale v tomto případě důležité a není to v článku zmíněno je to, že pokud já tedy e-mail (souhlas) dám, mám možnost jej kdykoliv odovlat, což technicky mohou sekundu po té co jsem jej udělil, a daná firma je mi i přes to povinna ten ebook odeslat! Alias ta služba/bonus nemůže být vázaný na to, jestli je souhlas platný či není.

    Ještě se to dá trochu obcházet různými "kluby" - viz např. Tesco klub. Pokud se stanete členy klubu (uzavřete s námi smlouvu). Budeme v rámci plnění této smlouvy zpracovávat tímto způsobem Vaše osobní údaje a budeme vám odesílat výhodné customizované nabídky (profilování a marketing), a víte co my na to nepotřebujeme žádný souhlas dokud jste členy klubu! Protože dochází ke zpracování podle smouvy a dané zpracování je nutné k plnění předmětu smlouvy :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).