Názor k článku Jak dát nejčastější marketingové fígle na získání e-mailů do souladu s GDPR od JVr - Ono to "zvýhodnění/mo­tivování" k udělení souhlasu a jakési...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 2. 2018 12:42

    JVr (neregistrovaný)

    Ono to "zvýhodnění/mo­tivování" k udělení souhlasu a jakési "vynucování" si souhlasu jsou na křehkém pomezí. Kdy ještě zákazníka "pozitivně motivuji" a kdy jej "vydírám"? Alias ano můžeš dostat tuto skvělou e-book za 2 000 000 Kč, nebo mi dej email na který ti budu posílat co mě napadne a kniha je tvoje...

    Co je ale v tomto případě důležité a není to v článku zmíněno je to, že pokud já tedy e-mail (souhlas) dám, mám možnost jej kdykoliv odovlat, což technicky mohou sekundu po té co jsem jej udělil, a daná firma je mi i přes to povinna ten ebook odeslat! Alias ta služba/bonus nemůže být vázaný na to, jestli je souhlas platný či není.

    Ještě se to dá trochu obcházet různými "kluby" - viz např. Tesco klub. Pokud se stanete členy klubu (uzavřete s námi smlouvu). Budeme v rámci plnění této smlouvy zpracovávat tímto způsobem Vaše osobní údaje a budeme vám odesílat výhodné customizované nabídky (profilování a marketing), a víte co my na to nepotřebujeme žádný souhlas dokud jste členy klubu! Protože dochází ke zpracování podle smouvy a dané zpracování je nutné k plnění předmětu smlouvy :)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).