Názor k článku Jak dopadne GDPR na hotely a penziony? Dotkne se především marketingu od Tomáš Neugebauer - Poslední odstavec jste si po sobě asi nepřečetl....

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 1. 3. 2018 15:13

    Tomáš Neugebauer (neregistrovaný)

    Poslední odstavec jste si po sobě asi nepřečetl. Píšete prakticky stále to samé dokola v naivní důvěře, že čím více to budete opakovat tím tomu někdo uvěří (pravda je však taková, že v tom více a více utvrzujete sám sebe a poté to považujete za neochvějnou pravdu). Celkově vaše uvažování vnímám jako dosti naivní.

    Vašim cílem není, aby se v praxi podařilo vytvářet soulad s GDPR, ale prosazovat své myšlenky (spíše myšlenku). Uvědomujete si, že pod jakýkoliv textem článku vy diskusi usměrníte jen k svému tématu? Již jednou jsem vám napsal, proč se sám nesnažíte aktivně se podílet na vytváření souladu s GDPR - psát články, přednášet atd. Jako jiné otázky na vás i tato je stále bez odpovědi (vám nejde o diskusi). Vám nejde o to, aby se úspěšně u jednotlivých firem a společností zavedl soulad s GDPR. Vám jde o to na to prostě plivat - viz vaše anonymita. Ale to bych se opakoval. Na rozdíl od vás je mým cílem hledat cestu, jak v praxi optimálně nastavit soulad s GDPR. To je také jediným důvodem proč ještě s vámi diskutuji já již nevím pod kolikátým článkem, neboť jste dobrou studnicí pro kapitolu "Uvedení některých mýtů o GDPR na pravou míru". Sice stále na jedno téma a z různých úhlů pohledu.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).