Chápu použití plechovek v zapadákovech kde nic není a už nikdy nebude. Směju se ale, když se někdo nastěhuje do civilizované lokality, kde má všechny obchody a služby do pár minut pěšky v okolí, MHD jezdí 24 hodin po celém městě, a on fňuká že nemá kde zaparkovat svojí plechovku :-)))
Před více jak 35 lety, se tomuto tématu věnovala část filmu, který běžel v českých kinech:
https://www.youtube.com/watch?v=y4kjKvqOr2U
Nevím jak jinde, ale já žiji Moravskoslezském kraji, kde se podpora jízdy na kole ze strany provinčních politiků omezuje na rekreační jízdu pro zábavu převážně podél toků řek. Bez vybudování cyklistických tras podél hlavních komunikačních tras, kterými jezdí lidé do práce, mi připadají podobné výzvy, jako obecné ohrožení.
"Malé firmy mají výhodu, že jsou flexibilní v přípravě zázemí pro cyklisty. Například vyhradit místo pro parkování čtyř kol či odložení helmy, je určitě snazší než zařídit kolárnu pro případných třicet cyklistů, tvrdí totiž Lenka Myšáková, "
Moudra z "ne"ziskovek.
No jistě, velká firma s velkým areálem, to je těžké. Zato malá firma, co je nejspíš v pronájmu někde v 3 místnostech, brnkačka.
A i jinak, 5x větší kolárna neznamená 5x větší náklady. Administrativa je obvykle stejná, a stavebně 5x větší barák není 5x dražší. Oba mají jedny vrata, oba mají jedno staveniště atd.
Také nechápu, jak má jít vedení příkladem. Co mě je do toho, jestli šéf, či šéfa šéf jezdí na práce kole? Mě zajímá, jestli se mám kde v práci osprchovat.