No vidíte a přesně tohle dost podle našeho výzkumu vadí nejen obsluze (heslo musí říci x-krát denně), ale především zákazníkům. Nedej bože ještě každý týden jiné heslo, čekat na obsluhu (nikde samozřejmě není napsané), ptát se na něj, navíc někdy obsluha ještě přinese lísteček, protože si ho nepamatuje...
A to (nejen) nám přijde úplně zbytečné. Díky Netspotu je pro podnik výhodné ono "parazitování na wifi", protože na každém uživateli podnik vydělává. V době, kdy má podnik zavřeno, je možné zobrazovat jen reklamu bez možnosti připojení k internetu. Takže opět vydělává na sousedech, kteří se na jeho internet marně snaží připojit.
A podnik pro sebe může mít paralelní zaheslovanou interní síť, oddělenou od té veřejné.
"Free WiFi" má být dnes ale dle našeho názoru bezplatná a nezaheslovaná. A proč na ni nevydělávat z pohledu provozovatele..