Pro mě osobně je reklama velmi otravná, na internetu ji blokuji, na televizi se nedívám, snažím se jí vyhýbat, ALE myslím, že můžeme rozdělit reklamu na tu, které je otravná nebo dokonce škodlivá více (např. silniční billboardy prokazatelně přispívají k větší nehodovosti, protože rozptylují řidiče) a na tu, která je škodlivá méně, neboli, která představuje jen nutné zlo, bez kterého by provozovatel nemohl fungovat (např. televize).
Pokud mi jako zákazníkovi bude někdo poskytovat službu navíc a zadarmo, tedy např. Wi-Fi v restauraci, v prostředku hromadné dopravy, nebo v nějakém parku chápu, že k tomu nelze přistupovat jako k samozřejmosti a člověk by se za to mohl odměnit tím, že akceptuje reklamu bez větších keců. Tohle je podle mě fér.
Stejně tak si myslím, že v restauraci je lepší několikavteřinová reklama, než zaheslované Wi-Fi. Jasně, kdo opravdu chce na net, tak nemá problém si o to heslo říct, ale určitě nejsem sám, kdo při čekání na objednávku má jen takové letmé nutkání mrknout na mail, ale přitom to není tak nutné, aby musel vstávat a někoho otravovat s prosbou o heslo...