osobne tuto sluzbu nesnasim. Kdyz uz tu wifi davaji zdarma, tak se chci pripojit a jet. A ne otvirat prohlizec, datlovat email ( pote cekat reklamni emaily) a vrchol vseho je ze hodne aplikaci na tuhle wifi nereaguje. Jeste ze uz LTE je za dobry penize :P Jinak ale hodne zdaru panu Sigutovi v dalsim podnikani.
PS: kdyby mi po pripojeni na wifi jen vyskocila mensi reklama jako u aplikaci zdarma, tak bych to jeste bral. Ale tohle je mensi parazitovani na spotrebiteli, ktery tak jako tak (vetsinou) si neco, v te prodejne kde tu wifi zdarma poskytuji, koupi.
Tak nějak souhlasím. Vždycky jsem si myslel, že wifi v restauracích je vlastně bonus, který mě přesvědčí, abych si dal kafe/čaj, právě v dané restauraci. Považuji to dnes za stejný standard, jako příjemné prostředí nebo příjemná obsluha. Kdybych do takové restaurace náhodou zavítal, tak bych určitě tuto službu nevyužil, naopak příště bych si vybral takový podnik, kde se prostě připojím a jedu.
Mobilní internet je už dnes čím dál více dostupný, takže osobně moc nadějí na život tomuto projektu nedávám. Trochu mi uniklo, co z toho má zákazník restaurace, ale pravda moc jsem to nestudoval... ;)
PS. Svému bratrovi bych věřil asi nejméně ;)
Já jsem nikdy neměl problém s tím, že by mi heslo nesdělili na požádání. Já pro zaheslovanou wifi mám pochopení, protože nezaheslovaná wifi se dá zneužít a přece jen wifi signál nekončí zdmi restaurace. Jako restauratér bych wifi chtěl poskytovat jen zákazníkům. Jednou týdně bych heslo na wifi měnil.
No vidíte a přesně tohle dost podle našeho výzkumu vadí nejen obsluze (heslo musí říci x-krát denně), ale především zákazníkům. Nedej bože ještě každý týden jiné heslo, čekat na obsluhu (nikde samozřejmě není napsané), ptát se na něj, navíc někdy obsluha ještě přinese lísteček, protože si ho nepamatuje...
A to (nejen) nám přijde úplně zbytečné. Díky Netspotu je pro podnik výhodné ono "parazitování na wifi", protože na každém uživateli podnik vydělává. V době, kdy má podnik zavřeno, je možné zobrazovat jen reklamu bez možnosti připojení k internetu. Takže opět vydělává na sousedech, kteří se na jeho internet marně snaží připojit.
A podnik pro sebe může mít paralelní zaheslovanou interní síť, oddělenou od té veřejné.
"Free WiFi" má být dnes ale dle našeho názoru bezplatná a nezaheslovaná. A proč na ni nevydělávat z pohledu provozovatele..
Jsou i jiné způsoby, například umožnění nezaheslovaného přístupu, které má svou platnost po omezený čas (např. 2h) a poté přístup přerušen až do následujícího dne (podobně jak je to na letištích). 99% lidí si nedokáže měnit každé 2h MAC adresu svého zařízení.
Tvrdíte, že "Free Wifi" má být dnes bezplatná a nezaheslovaná. S tím souhlasím, protože kdyby nebyla bezplatná a nezaheslovaná, tak to nejspíše není "Free Wifi" ;-) Ale dám-li žerty stranou, pak bych naopak oponoval tím, že by dnešní free wifi neměly otravovat zákazníky reklamou, to už pak totiž není tak docela free.
Samozřejmě uznávám, že je to další hezký nápad, jak vydělat na cizí reklamě, jenže co z toho má zákazník restaurace? Ale proč ne, když to někteří provozovatelé žádají. To Vám nevyvracím... ale není to win-win.
Nicméně, pokud například vytvořím nějakou mobilní aplikaci, poskytnu ji zadarmo a rozumně do ni přidám reklamu, tak to beru. Programátor věnoval spoustu času programování a za tuto vytvořenou hodnotu je spravedlivé, aby dostal odměnu. Restauratér není internet provider a poskytnutím wifi přístupu nevytváří žádnou hodnotu, nevidím důvod, proč by měl zákazníky otravovat jen proto, aby za nic získal odměnu. Jak bych to přirovnal... máme pro vás čistý ubrus, čisté nádobí a příjemné servírky, ale pokud tohoto chcete využít, tak vás několikrát vyrušíme a dáme vám k nahlédnutí nějakou reklamu.
Zdá se mi že v naší zemi je stále nadmíra "vyčůraných" lidí. Mnozí restauratéři chtějí hlavně vydělat a pletou "brand" s pouhým logem či vizuálním stylem restaurace. Zákazníci jsou také vyčůraní a nejraději by chtěli všechno zadarmo. Váš projekt je v dnešní "vyčůrané" době dobrý nápad. Nemyslím si ale, že je to ten správný směr.
Email vkládat nemusíte, je volitelný. Mnohé služby, jako například emailový klient, fungují i bez přihlášení.
Odkliknutí reklamy (anebo sdělení samotného podniku) je pro Vás otázka pár sekund.
Podívejte se na to ale z pohledu podniku – provozování WiFi tak jako tak něco stojí. A Netspot dokáže podniku tyto náklady kompenzovat –nejvíce na těch reklamách vydělává právě samotný podnik.
Ale i Vy, jako zákazník z toho můžete mít profit – právě díky Netspotu mnohé podniky svou WiFi síť posilují nebo budují. Takže Netspot přináší WiFi internet i tam, kde dříve nebyl.
A Vy se aspoň nemusíte ptát obsluhy na heslo k WiFi :)