Klasika českých dementních e-shopařů. Někdy pojímám podezření že je tam ten odborník na reklamu nastrčený od konkurence, aby firmu likvidoval. Nemůže být ni horšího než nechat udělat stupidní reklamu a pouštět jí nebo zasílat každý den několik let. Když má někdo ve firmě takového idi-ta musí být sám majitel zralý na Jedličkárnu.
jenze za to muze google a jeho cookies, ze ja si prohlizim neco, pripadne neco i koupim a to neco se mi stejne zobrazuje dal, dokud si nezacnu prohlizet neco jineho.
Me se libi reklamy, ktere jsou vtipny viral, takze kdyz me pobavi reklama na nabytek, ktery ani koupit nechci, tak si minimalne zapamatuju znacku, na cas.
Pěkný článek. Chyb, které lze napáchat v nastavení remarketingu je opravdu hodně. Často se s tím setkávám u menších firem, kde online řeší jednatel/majitel a online specialista v jedné osobě. Ale stává se to i u větších hráčů na trhu, ať už jim online spravuje in-house tým nebo agentura. Je potřeba na to dát pozor.
Pro ty, kteří se rozhodnou remarketing (AdWords) nastavit svépomocí přidávám odkaz na návod, kde se také píše o častých chybách v nastavení.