Ještě bych přidal:
5. omezený počet dopravců. Také jsem se setkal s e-shopem který nabízel jen Českou poštu !!! (Měli ji za rohem a jinou nechtěli řešit)
6. Neschopnost zaslat zboží hned druhý den. (musejí to nejdřív objednat na Ybeji přebalit a potom poslat vám, protože ho v nabídce mají ale není skladem.Jednou jsem tak čekal 14 dní!!!)
7. absence výdejních míst a otevírací doba večer nebo v noci. Nemožnost parkování, parkovací automaty, neustálá přítomnost MP v blízkosti. S tím samozřejmě souvisí přetrvávající neochota, neprofesionalita a arogance výdejního personálu.
8. Stále se setkávám s otevřeným či jinak poškozeným originálním balením. Člověka může dorazit když idiot ve skladu rozdělá originální balení aby do něho vložil fakturu. To je na pěst.
9. Zaslat zboží jiné než objednané a doufat že si to zákazník nevšimne. (Stále v CZC).
Jo to taky nechápu, když si někdo otevře výdejnu v místě, kde se prakticky nedá po celý den zaparkovat, hlavně když prodává elektro nebo prostě větší/těžší zboží. Jinak to městapo to je bohužel dneska problém obecně, to bych na shopy neházel, samozřejmě pokud si to neotevřou na úplně hloupém místě, kde je nemožnost legálního parkování předem známá.
Odstrašujícím případem je třeba ZOOT (což je teda spíš obchod pro cool anorektický veganky, ty autem nejezdí), ale když jsem tam kdysi chtěl něco koupit, tak katastrofa to vyzvednout. Teď si otevřeli novou pobočku na úplně ideálním místě - kde se samozřejmě zaparkovat nedá prakticky vůbec a ještě je to u městského okruhu, takže ani na blinkry a rychle vyzvednout... a jsem zvědavej jak budou prskat veganky, že ani na bicyklu se tam prakticky nedostanou. I když oni vlastně jezdí po chodníku...
Ad 3) - pokud je to osobní odběr formou Uloženky, Zásilkovny apod. nemám nic proti poplatku, je logický.
Ale pokud někdo zpoplatňuje svoje vlastní prodejny, kde ty zaměstnance stejně má, náklady má taky stejné ať tam někdo chodí nebo, tak to je spolehlivá cesta objednat jinde. Proto už taky nenakupuju na Mallu - byl jsem zvyklý si brát i menší objednávky kdykoliv a vyzvedávat po cestě na jejich pobočce. Oni ovšem menší objednávky zpoplatnili, k tomu katastrofální zákaznický servis na reklamacích, zdražení sortimentu a uvádění falešných původních cen a slev - ať si tam nakupují nováci, co jim to nevadí.