Názor k článku Jak poznat, zda máte špatný web, a jak získat dobrý od WIFT - Mám tu zkušenost, že firmy, které nedbají na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 11. 2015 16:02

    WIFT

    Mám tu zkušenost, že firmy, které nedbají na svou webovou prezentaci, obvykle poskytují ve svém oboru velmi kvalitní služby. Webová prezentace není to, co je živí, takže na ni nedbají, o to více se ale pak věnují právě kvalitě jimi odvedené práce. Většinou ani nereagují na nabídky firem, které jim říkají, že jejich web stojí za prd a že jim ho udělají tak, jak to má být, protože to obvykle nepotřebují - mají práce už tak až nad hlavu a nové zákazníky by neutáhly - a ani nepotřebují utáhnout.

    Velmi často to funguje i naopak (není to ale zdaleka takové „pravidlo“ jako to výše zmíněné opačné) - navrch huj a vespod fuj. Má-li někdo až příliš vypiplaný web (naprosté minimum chyb nebo vůbec žádné), je u mě podezřelý, protože se velmi významně věnoval „vábničce“.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).