Mám tu zkušenost, že firmy, které nedbají na svou webovou prezentaci, obvykle poskytují ve svém oboru velmi kvalitní služby. Webová prezentace není to, co je živí, takže na ni nedbají, o to více se ale pak věnují právě kvalitě jimi odvedené práce. Většinou ani nereagují na nabídky firem, které jim říkají, že jejich web stojí za prd a že jim ho udělají tak, jak to má být, protože to obvykle nepotřebují - mají práce už tak až nad hlavu a nové zákazníky by neutáhly - a ani nepotřebují utáhnout.
Velmi často to funguje i naopak (není to ale zdaleka takové „pravidlo“ jako to výše zmíněné opačné) - navrch huj a vespod fuj. Má-li někdo až příliš vypiplaný web (naprosté minimum chyb nebo vůbec žádné), je u mě podezřelý, protože se velmi významně věnoval „vábničce“.
to máte těžké.. když dnes každá "druhá firma" se shlédla v jakémsi "božském principu" web alá Word Press šablona.. velká, nepřehlédnutelná tlačítka, minimum textu.. pozadí obří fototapeta .a to i takové jako ČSA.cz.. to se pak těžko argumentuje tím, že web má hlavně prodávat a dávat info, kvůli kterému jinak voláte na infolinku.. uplne mě dostala reakce jistého "odběratele" a jeho webu.. kde už naprosto ichtylně měl veškeré texty skrze jakýsi skript vč. stínování (nešlo to zobrazit ani v MSIE 8) .. a na námitku, že jim to kazí obchody, protože celá řada lidí zvyklých (v té době na Win XP) si nemůže na svůj comp nainstalovat MSIE 9 a ostatní FF atd. se jim nepáčí.. vám docela sebevědomě odvětí, že je to vůbec nezajímá, že to je modní trend a každý má možnost přejít na Firefox či Chrome.. já být majitelem té společnosti, dám mu do držky a vyrazím ho na hodinu..