Chatbot, to je ten stupidní hnus co mi neustále vyskakuje před čtený text a opruzuje. Co po zavření opět do pár sec. vyskočí? Když má eshop dostatek informací na stránce, nepotřebuji takový vopruz. Když nedostanu dostatek informací jdu jinám. Když mají výdejní místo v centru města se zónou zákazu parkování, když posílají zboží jen prostřednictvím čes.pošty ihned odcházím a chatbot by to nezachráníl.
Autor článku propaguje chatboty? Asi je programuje, no snad se má líp než když vedl ke krachu 3 slevové portály.
Svůj solitérský eshop jsem si sám od nuly naprogramoval. Ty jeho automatizační vychytávky nemám a nikdy je mít nebudu. Díky za odlehčené čtení k rannímu procházení objednávek v emailu :-)
Já teda nevím, ale četl jste to? Já tam vidím toto prohlášení, které navíc přesně koresponduje s dokumenty a smlouvami, které si můžete u dotyčných firem veřejně prohlédnout a které dokazují, že Hutník neměl žádné rozhodovací pravomoce a jeho význam byl zanedbatelný.
"Jednatel a druhý podílník Silicon River Antonín Bouchal jakékoli aktivity a působení Hutníka ve firmě odmítá. „Daniel Hutník je pouze společníkem firmy, který nemá žádné aktivní zastoupení ve vedení a nijak se nepodílí na firemním běhu, vývoji, ani obchodu. Tudíž není žádný důvod ho spojovat s aktivitami naší firmy ani portálem Balza.cz jinak než jako prvotního investora bez žádných dalších práv a aktivit,“ řekl Bouchal serveru E15.cz"
Mě ten článek (respektive nadpis) přijde teda dost tendeční a nefér.
Autora článku osobně neznám, ale znám jiného "experta", jmenoval se Jan Kalianko, když to trochu zprzním, reklamu mu dělat nehodlám. Chci uvést, že jsem ho poznal na VŠ, ten člověk neoplýval ani vztahem k oboru, ani morálními a lidskými kvalitami, ani ničím, co by mu umožnilo se přirozeně prosadit. Neuměl napsat jedinou větu bez hrubek, kolikrát se za něj v tomto duchu styděli i ostatní. Zato jeho ego, schopnost podrazit druhé a cizí zásluhy vydávat za svoje, tam byla "kvalita".
Dávno bych na něho zapomněl, ale náhodou jsem se dozvěděl, že o deset let později se chlubí nálepkami "spisovatel" a "eshop consultant". Tím okamžikem jsem se definitivně zařekl, že do eshopu si od nikoho žvanit nenechám a už vůbec ne za peníze. Neříkám tím, že všichni jsou stejní "odborníci", ale tato reálná zkušenost je pro mě dostatečným varováním. Autorovi článku se omlouvám, nechť to nebere osobně.
Taky patřím k těm, kteří chatboty, různě vyskakující a vnucující se, nesnáším. Když člověk porovnává nabídku ve třech čtyřech eshopech a všude to na něj vyskakuje a otravuje to, tak se otvírá jednomu kudla v kapse.
Co je však ještě daleko horší, než nějaké chatboty, je nezvládnutá doprava zboží k zákazníkovi. Po více než devíti letech nakupování online jsem se dostal do stádia, že nenávidím přepravní služby typu PPL, DPD, Česká pošta, atd., atd., nenávidím zasílání reklamací přes ně a nenávidím všechny ty četné nepodařené zásilky s poškozeným nebo zaměněným zbožím. Dostal jsem se do stádia, že eshop který nemá kamennou výdejnu ve městech, kam běžně jezdím autem, pro mě neexistuje a musím říci, že jsem s tímto modelem tak spokojen, že u něj už zůstanu. Ta výhoda, při případném vracení či reklamaci, to jednoduše hodit na pult a ať se starají, je prostě nepřekonatelná. Bonusem pak odpadnutí vybalování zboží z xy hnusně zalepených krabic a konec čekání na čím dál protivnější a nespolehlivější kurýry.
No koukám, že ty ses už z těch všech dopravců ala PPL zbláznil, pokoj s tebou, ještě že jsem s tím přestal včas.
Jinak je zajímavé, jak různě člověk vnímá kvalitu jednotlivých služeb - ze začátku nadšení z nového moderního způsobu nakupování, kdy člověk ledacos odpustil, přes pomalý proces vystřízlivění, kdy kvalita dopravy se zhoršovala místo zlepšování se, až po proces vytváření nesnášenlivosti, která se stupňovala každou reklamací a příšerným chováním kurýrů. A před vánoci 2016 přišel závěrečný proces zatracení všech přepravních služeb, kdy počet reklamací by zabral tolik mého času, že jsem mohl všechny nákupy místo toho udělat v kamenných obchodech a ještě bych čas i nervy ušetřil. A tak jsem udělal výše popsaný radikální krok a využívám jen kamenné výdejny eshopů - a jsem HAPPY!