Taky patřím k těm, kteří chatboty, různě vyskakující a vnucující se, nesnáším. Když člověk porovnává nabídku ve třech čtyřech eshopech a všude to na něj vyskakuje a otravuje to, tak se otvírá jednomu kudla v kapse.
Co je však ještě daleko horší, než nějaké chatboty, je nezvládnutá doprava zboží k zákazníkovi. Po více než devíti letech nakupování online jsem se dostal do stádia, že nenávidím přepravní služby typu PPL, DPD, Česká pošta, atd., atd., nenávidím zasílání reklamací přes ně a nenávidím všechny ty četné nepodařené zásilky s poškozeným nebo zaměněným zbožím. Dostal jsem se do stádia, že eshop který nemá kamennou výdejnu ve městech, kam běžně jezdím autem, pro mě neexistuje a musím říci, že jsem s tímto modelem tak spokojen, že u něj už zůstanu. Ta výhoda, při případném vracení či reklamaci, to jednoduše hodit na pult a ať se starají, je prostě nepřekonatelná. Bonusem pak odpadnutí vybalování zboží z xy hnusně zalepených krabic a konec čekání na čím dál protivnější a nespolehlivější kurýry.
No koukám, že ty ses už z těch všech dopravců ala PPL zbláznil, pokoj s tebou, ještě že jsem s tím přestal včas.
Jinak je zajímavé, jak různě člověk vnímá kvalitu jednotlivých služeb - ze začátku nadšení z nového moderního způsobu nakupování, kdy člověk ledacos odpustil, přes pomalý proces vystřízlivění, kdy kvalita dopravy se zhoršovala místo zlepšování se, až po proces vytváření nesnášenlivosti, která se stupňovala každou reklamací a příšerným chováním kurýrů. A před vánoci 2016 přišel závěrečný proces zatracení všech přepravních služeb, kdy počet reklamací by zabral tolik mého času, že jsem mohl všechny nákupy místo toho udělat v kamenných obchodech a ještě bych čas i nervy ušetřil. A tak jsem udělal výše popsaný radikální krok a využívám jen kamenné výdejny eshopů - a jsem HAPPY!