Názor k článku Jak přetvořit ztracené zákazníky v dlouhodobý zisk? Návod je jednoduchý od Vladimír Kuchař - Vážený pane Jendo, maily od těchto firem si neschovávám,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 8. 2013 8:46

    Vladimír Kuchař (neregistrovaný)

    Vážený pane Jendo,
    maily od těchto firem si neschovávám, nicméně Vás můžu ujistit, že mi přaní k narozeninám od IKEA mailem přišlo, stejně tak například od Reserved a dalších.
    Každopádně pokud byste se chtěl zeptat na nějaké podrobnosti ohledně systémů na komunikaci se zákazníky, kontaktujte mě na www.marketingova-kancelar.cz.
    Přeji úspěšný den.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).