Hlavní navigace

Názory k článku Jak prodávat knihy, které nemůžete nabídnout v knihkupectví? Řešení existuje

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 9. 2016 11:08

    Lada (neregistrovaný)

    Nevím, co je na tom tak novátorského. Nakladatelství Modrý slon tzv. "osobní knihy" dělá už léta (podle jejich webovek od r. 1998). Mají bohatší výběr - několik různých příběhů, z nichž některé jsou určené více pro chlapce, jiné více pro dívky, též je to rozlišeno podle věku. V jejich knihách lze modifikovat jméno a pohlaví hlavního hrdiny (tedy vašeho dítěte) a odkud pochází, ale narozdíl od autorek v tomto článku se do ilustrací knih z Modrého slona nepromítá podoba dětí, obrázky zůstávají stejné.

    Trochu to vypadá, jako by autorky Knih s duší tento nápad obšlehly a přidáním personalizovaných ilustrací ho poněkud vylepšily (ale zároveň podstatně zdražily). I když Modrý slon asi taky nebude autorem původního nápadu - podobné knihy se vyrábějí i v zahraničí, odkud patrně pochází prapůvodní inspirace.

  • 19. 9. 2016 12:55

    Hana (neregistrovaný)

    Krásný dobrý den,
    moc děkujeme za názor. Máte pravdu v dnešní době je velice těžké přijít s něčím, co na trhu není a právě pomocí vylepšování vznikají nové zajímavé produkty. V době, kdy jsem Knihy s duší vytvářely, tak jsem nakladatelství Modrý slon neznaly, takže bych se o nějakém "obšlehování" nemluvily. Dodáváním fotografií do knih zásadně stoupá zájem dětí o vlastní knihu, protože je těší nejen o sobě číst, ale také vidět sebe a svou rodinu na stránkách knihy. Co se týče ceny, musíte počítat s jiným formátem knih, kvalitou papíru, počtem stran, prací grafika, naši prací, dodaným interaktivním materiálem, takže není možné srovnávat s jinou knihou, která je pouze podobná. Samozřejmě se budeme snažit rozšířit náš výběr knih, bohužel ale nemáme zatím stejné možnosti jako velká nakladatelství.
    S přáním hezkého dne
    Hana Knopfová

  • 21. 9. 2016 17:23

    Ivan Nový (neregistrovaný)

    Zajímavé je ta vlna sebestřednosti, která nás zavalila - selfie. Co asi z těch dětí vyroste, když už se o nich píší knihy, tedy vystupují v mýtech, které si sami o sobě čtou. Polobozi?

  • 23. 9. 2016 9:56

    Markéta Špundová (neregistrovaný)

    Dobrý den, děkujeme za názor.
    O vlně sebestřednosti se v případě knih dá hovořit jen v nutné míře. Účelem je, jak jste sám napsal, že si dítě čte. Zábavným čtením, či předčítáním se rozvíjí více než si mnozí dokáží představit.
    S pozdravem Markéta Špundová.

  • 20. 9. 2016 18:24

    Markéta Špundová (neregistrovaný)

    Dobrý den,
    nečekaně souhlasím s kolegyní a dodávám: Nápad je (věřte nevěřte) z naší hlavy, až po určité době jsme se dozvěděly o zmiňovaném nakladatelství. Naše knihy stojí více, protože jsou individuální celé od začátku, až dokonce (nikoliv jen přebal a první strany), což znamená zcela kusovou výrobu a žádný "předtisk".
    Navíc jsou příběhy, díky velmi talentované kolegyni, rýmované, což je také poměrně zásadní rozdíl.

    Děkujeme za názor s pozdravem Markéta Špundová.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).