Dobry den, pracuji jako marketingovy poradce pro vyrobce lektronickych obchodu www.webczech.cz a jeste bych rad pridal jednu radu kazdemu kdo chce nyni rozjet vlastni e-shop. Zacina se tu totiz velmi rozmahat zpusob prodeje pres e-shopy postaveny na tom, ze od dodavatele dostanete datovou vetu (tzv. XML feed) ktery obsahuje popisky, ceny a skladovou dostupnost. Tento XML feed Vam automaticky naplni e-shop y Vy se o nic nemusite starat. Dokonce v nekterych pripadech se nemusite starat ani o odesilani zbozi protoze i toto zajistuje dodavatel Vasim jmenem. Ze zkusenosti vsak vim, ze se pak nemusite starat ani o fakturaci, protoze nic nevydelate.
Stejny XML feed totiz bude v republice pouzivat dalsich cca 100 e-shopu a jedine cim se od nich lisite je cena a tak zacina cenovy souboj o to, kdo bude nejlevnejsi. Tento souboj konci tak, ze se notebook za 17 000Kc prodava s marzi 10Kc.
Chcete-li uspet vyberte si uzce profilovanou skupinu produktu, tyto si sami nafotte, napiste k nim popisky a dejte do nich srdce. Zakaznik v kamennem obchodu nakupuje podle toho co vidi, podle ochoty prodavace a spousty dalsich prvku. Duveru v e-shop vsak ziskava hlavne popisem a fotkami zbozi. Na zaklade vlastnich popisu pochopi, ze se v tomto vyznate a mate tak mnohem vetsi sanci ziskat jeho duveru.