Vlákno názorů k článku Jak vyjít vstříc mobilnímu zákazníkovi? Kašlete na aplikace, zaměřte se na web od Mobilní aplikace - Jsem programátor. Už jak slyším slovo "aplikace", otevírá...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 17. 4. 2018 6:22

    Mobilní aplikace (neregistrovaný)

    Jsem programátor. Už jak slyším slovo "aplikace", otevírá se mi kudla v kapse. "Stáhněte si naši aplikaci a uvidíte to a to". To je návrat do informačního pravěku, kdy pro každou platformu bylo nutné vyvíjet zvlášť programy. Vše, co lze řešit přes webový prohlížeč, by mělo být tak řešeno. Žádné dementní aplikace, určené jen pro konkrétní okruh zařízení. Přiznám se, že dodnes nemám tzv. chytrý telefon. Telefonuji klasickým telefonem a pracuji na notebooku s LTE modemem. Patlat displej nemám čas. Vše, co je řešeno aplikací pro Android, prostě ignoruji.

  • 17. 4. 2018 12:02

    Luk (neregistrovaný)

    Ty aplikace mají zhusta ten význam, že na rozdíl od webu sbírají o uživateli různé informace - polohu, zvuky v okolí apod. U webu lze sice něco také získat, ale zatímco u webu přístup k poloze povolí málokdo, u aplikací je to přesně naopak, tam jsou lidé zvyklí práva poskytovat prakticky bez mrknutí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).