Názory k článku Jak založit e-shop

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 27. 7. 2010 0:17

    czvampire (neregistrovaný)
    Pokud chcete prodávat zboží v ceně pár desetikorun až stokorun, na platbu kartou spolehlivě zapomeňte. Banky hází této možnosti klacky pod nohy. Nemáte minimální obrat alespoň 250000 Kč měsíčně? Sorry... (možná s extrémními poplatky, ale za 1/4 roku budeme kontrolovat). Realita.
  • 26. 8. 2010 23:01

    anonymní
    Toto neni až zas tak pravda. V zasadě se bance vyplácíte, pokud přes karty provedete měsíčně obrat někde kolem 40 000Kč a hodnota transakce nepadá pod 400Kč.
  • 26. 8. 2010 23:06

    Jan Škranc
    Pracuji jako marketingový poradce právě pro elektronické obchody a pokud mohu poradit všem, co chtějí založit vlastní elektronický obchod, pak moje rada bude jednoduchá. Nestaňte se jen dalším přeposílačem. Častokrát totiž mívám na stole zákazníka, který má dohodnutý s dodavatelem nějaký datový export, tento se mu automaticky přehrává do jeho e-shopu a od má nastavenou předem zvolenou marži. Vše vypadá báječně. S e-shopem nemáte žádnou práci, produkty se aktualizuji sami a objednavky vyřizuje nejlépe dodavatel sám. Idilka nádherná. Je třeba si ale uvědomit, že datový export téměř zcela jistě netvořil dodavatel pouze pro Vás, ale na českém trhu bude několik nebo v horším případě několik desítek až stovek jiných e-shopů, které mají stejné zboží a stejné popisky a jediné čím se lišíte je cena. A pak začíná závod o to, kdo bude nejlevnější a na tomto závodě nikdo nevydělá. Stejně jako malá večerka nikdy nebude moci konkurovat hypermarketu cenou, tak stejně i Vy svůj cenový souboj prohrajete.
    Je mnohem lepší mít e-shop s 50ti produkty, o kterých víte vše, které se dobře prodávají a kde do popisku a fotografií dáte všechen svůj obchodní talent. Pokud zákazník z Vašeho e-shopu vycítí, že nalezl profesionála, který se soustředí na jednu věc a v té je odborník nekouká, zda jste o 100Kč dražší či nikoliv. Stejně tak jak večerka na naší ulici má uzeniny, které ve mě probouzejí gurmánské pudy a nikde jinde podobné nekoupím, staňte se i Vy tím, kdo je jiný. Pokud je někde na českém internetu prostor pro e-shopy pak je to právě na poli specializovaných malých e-shopů.
    S autorem souhlasím v tom, že drahá e-shopová řešení by měl pořizovat pouze ten, který ví, proč je pořizuje a co mají za funkcni, kterou nikde jinde nenachází.
    Důležité je hledat. Na trhu se nachází spousta různých řešení, která jsou velmi kvalitní, ale nemusí nikoho zruinovat. Dokonce bych řekl, že některá mohou smělě konkurovat těm za stovky tisíc korun. Třeba takové open-source jako presta-shop, zen-cart. České řešení e-shopu od Globeweb.cz, byznysweb.cz a takto bych mohl pokračovat dlouho.
  • 22. 12. 2012 5:30

    Radeček (neregistrovaný)
    22. 12. 2012 11:41 smazal Admin Podnikatel.cz, důvod: ***SPAM***
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).