Názor k článku Jak vytvořit efektivní reklamu na Facebooku? Poradíme vám od Věrka - Dobrý den, článek je zajímavý, ale nesouhlasím s jednou...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 10. 2010 9:21

    Věrka (neregistrovaný)
    Dobrý den,

    článek je zajímavý, ale nesouhlasím s jednou věcí a to, že by se člověk neměl pouštět do detailnějšího cílení. Pokud cílíme na široké publikum (např. jenom Česká Republika), zasáhneme sice velké množství uživatelů, ale cena za proklik (jelikož soutěžíme se všemi, co mají toto cílení) bude velmi vysoká. Obvzlášť pro menší podnikatele, či drobné kampaně toto může být překážkou. Naopak užším cílením se cena za proklik snižuje (myslím tu doporučenou). Pokud totiž nenastavíte vaší max CPC na tu doporučenou Facebookem, vaše reklamy se témeř zobrazovat nebudou.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).