Vlákno názorů k článku Jak vyzrát na módu v roce 2008 a vyhnout se faux pas od Jum - "Je jedno, kolik má sako knoflíků, stejně se...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 2. 2008 10:16

    Jum (neregistrovaný)
    "Je jedno, kolik má sako knoflíků, stejně se zapíná jenom jeden."
    "Švadláci potřebují prodat nové obleky, proto už nejsou trendy volnější saka, co jste si koupili před deseti lety a ještě aspoň dvacet let byste je klidně nosit mohli."
    "Zapomeňte na silnější podrážky se vzorkem, i když máte metr padesát i s chodníkem a kloboukem."

    Proboha, vykašlete se na to a vemte si na sebe to, v čem se cítíte dobře (tím, pozor, nemyslím bermudy a tričko s potiskem)! Stejně ty kvádra vypadají už od První republiky pořád stejně, tak je jedno, kolik knoflíků to má nebo nemá a jestli si pod to vezmete košili nebo rolák (bacha, bílý rolák k tmavomodrému saku nebrat, pokud vyloženě nejdete po stylu "námořník ze sedmdesátých let"). Navíc vezměte na vědomí, že váš obchodní partner má v devadesáti devíti procentech případů kvádro na sobě jenom proto, že se bojí, že vy v něm přijdete taky (a v jednom procentu proto, že mu to namluvili na podnikatel.cz). Tak udělejte první krok a dejte obchodnímu partnerovi najevo, že už si nenecháte diktovat styl oblékání nějakými stoletými konvencemi. A pokud máte tu smůlu, že neděláte pro sebe, hoďte šéfovi dress code na hlavu a řekněte mu: "Já jsem neseděl deset let ve škole jen proto, abych pak nosil přiblblou uniformu jako nějakej vrátnej." Jestli opravdu něco umíte a nejste jenom zbytečná kancelářská veš, nikomu nesejde na tom, v čem přijdete do práce.
  • 5. 2. 2008 11:02

    Michael Hovorka, šéfredaktor
    Dobrý den,

    Podnikatel.cz nikomu nic nenamlouvá, pouze dáváme tipy, které souvisejí s módním trendem. Zda si někdo vezme na jednání tepláky, je každého věc, jeho svobodná volba ale zároveň i vizitka ;o).

    Hezký den,

    Michael Hovorka
    šéfredaktor
  • 27. 2. 2008 16:46

    J (neregistrovaný)
    potrefena husa,co?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).