Vlákno názorů k článku 5 základních pravidel, jak zamést s reklamací i agresivním zákazníkem od Krakonoš - Ono to delaji obe strany, jak zakaznici, tak...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 5. 7. 2011 16:47

    Krakonoš (neregistrovaný)
    Ono to delaji obe strany, jak zakaznici, tak prodejci, ono je i kazdy prodejce nekde jako zakaznik a klise typu nosil rok a pul boty a pred koncem zaruky si je prisel vymenit za nove se potom rozsiri jako obecna nevrazivost ke vsem zakaznikum.
  • 10. 7. 2011 15:06

    dzin (neregistrovaný)
    Je záruka dvojročná?
    Je!
    Má zákazník právo reklamovať vadný tovar hoc aj v posledný deň kedy platí záruka?
    Má!
    Považuje sa za chybu výrobku možnú reklamovať aj bežné opotrebenie?
    Nie!

    Seriózny predajca s tým problém nemá! Len podvodníci a špekulanti ktorí všade zvýraznia aký kvalitný tovar majú, že má 2 ročnú záruku a potom na dávajú na zákazníkov ako to že si len dovolili reklamovať tovar. Veď hádam si nemyslia že topánky za 2-3 tisíc im majú vydržať dva roky a nerozpadnúť sa už po mesiaci nosenia, keď ich máte z čínskeho veľkoobchodu za 50Kč.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).