Názor k článku Jak zvládnout nápor telefonických objednávek? Tady je řešení od xsouku04 - Pořiďte si pro zákazníky ne mobilní číslo ale...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 8. 2021 12:32

    xsouku04

    Pořiďte si pro zákazníky ne mobilní číslo ale pevné číslo. Pokud používáte mobilní číslo, které je zavedené, můžete mobilní číslo na pevné přesměrovat. Hovory pak může brát někdo jiný na libovolném místě s internetem. Pevné číslo může přes internet zvonit i na více místech zároveň a vzít je může ten koho to nejméně ruší. Může se střídat více lidi a na vás případně přepojit, nebo můžete hovory nechat padat do hlasové schránky a s tím, ať dotyční popíšou co potřebují, že jim zavoláte zpět až budete mít čas. Pokud se chce někdo jen vykecávat, nebo se rychle něco zeptat, aby to nemusel hledat, už to pro něj nebude tak zajímavé a hovorů bude méně.
    Pořízení pevného čísla nestojí téměř nic a v případě potřeby je možné udělat i hlasové menu. Na Odorik.cz je vše bez paušálních poplatků, platí se jen za odchozí hovory. Nevýhoda je že v případě přepojení na mobil se hovor platí, ale celkově to budou zanedbatelné částky.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).