Všechno co bylo napsáno v článku je pouze zanedbatelná nepříjemnost.
Mnohonásobně horší je když o prodávaném zboží není dostatek informací. Jak pak mám vůbec vědět, jestli to je to co chci? A neobjednám přece zajíce v pytli. V kamenném obchodě se na to můžu aspoň podívat a snadno zeptat.
Další problém většinou u menších e-shopů je nedostatečný způsob třídění zboží. Ten totiž umožňuje snadno filtrovat zboží podle toho co hledám.
Další problém je, že občas se v e-shopech nacházejí chyby v parametrech, které tam obvykle zanese někdo, kdo se v daném oboru vůbec nevyzná.
No a nakonec vidím ještě jeden obrovský problém, který se týká malých i velkých e-shopů a neskutečně mě vytáčí: místo relevantních informací o zboží jsou v základním popisu bezcenné a zcestné žvásty, například při výběru fotoaparátu: buďte kůl, okouzlete všechny, tiskněte fotky, dávejte si je tam a tam.......... no fuj, když hledám foťák tak mě zajímají parametry a rád bych je viděl už v přehledu výrobků.
Nebylo by lepší napsat článek o těchto SKUTEČNÝCH problémech e-shopů? ;-)