Názor k článku Jaké klacky pod nohy hází e-shopy svým zákazníkům? Zmapovali jsme na příkladech od zd.valek - Všechno co bylo napsáno v článku je pouze...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 6. 2015 12:47

    zd.valek (neregistrovaný)

    Všechno co bylo napsáno v článku je pouze zanedbatelná nepříjemnost.

    Mnohonásobně horší je když o prodávaném zboží není dostatek informací. Jak pak mám vůbec vědět, jestli to je to co chci? A neobjednám přece zajíce v pytli. V kamenném obchodě se na to můžu aspoň podívat a snadno zeptat.

    Další problém většinou u menších e-shopů je nedostatečný způsob třídění zboží. Ten totiž umožňuje snadno filtrovat zboží podle toho co hledám.

    Další problém je, že občas se v e-shopech nacházejí chyby v parametrech, které tam obvykle zanese někdo, kdo se v daném oboru vůbec nevyzná.

    No a nakonec vidím ještě jeden obrovský problém, který se týká malých i velkých e-shopů a neskutečně mě vytáčí: místo relevantních informací o zboží jsou v základním popisu bezcenné a zcestné žvásty, například při výběru fotoaparátu: buďte kůl, okouzlete všechny, tiskněte fotky, dávejte si je tam a tam.......... no fuj, když hledám foťák tak mě zajímají parametry a rád bych je viděl už v přehledu výrobků.

    Nebylo by lepší napsat článek o těchto SKUTEČNÝCH problémech e-shopů? ;-)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).