Názor k článku Jaké klacky pod nohy hází e-shopy svým zákazníkům? Zmapovali jsme na příkladech od Brecht - S Alzou bojuji už řadu let - i...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 6. 2015 1:23

    Brecht (neregistrovaný)

    S Alzou bojuji už řadu let - i když si vypnete všechny volby pro zasílání reklamy, stejně vás obtěžují s tím, že si máte vybrat věrnostní body, tedy pod záminkou vám opakovaně dostanou do pošty svoje logo. V následné korespondenci, kterou si nikdy neodpustím, se vymlouvají, že nejde o nabídku zboží. To sice ne, ale jde o nabídku služeb věrnostního programu, do kterého jsem nevstoupil a ze kterého se nejde vyvázat.

    Mám dvě metody - píšu a nutím je vysvětlit mi tu situaci znovu a znovu, podrobně, dotazuji se na názor jejich právního oddělení a pod. Nutím je, aby mi posílali dlouhé maily.
    V druhém případě telefonuji na číslo libovolného pracovníka ve vyšším postavení, a tážu se ho, jak se mohlo stát, že mi přišel spam. On mi vysvětluje, že s tím nemá vůbec nic společného, já mu zase dlouze a podrobně vysvětluji, že jinou možnost, jak to zastavit, mi nedávají. V poslední době už ani neskrývám, že cílem je vzít jim čas, jako ho oni vzali mě.

    Řeknete si, že i mě to stojí čas, to jo, ale mám vyloženě dobrý pocit, že pochopí, že ten jeden arogantní spam s logem neměli zadarmo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).