Názor k článku Jan Vetyška: Český zákazník je náročný, e-shopy si vychoval do nadstandardních služeb od Daniel Morávek - Dobrý den, musím se pana Vetyšky zastat, nic takového,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 8. 2. 2011 15:35

    Daniel Morávek
    Dobrý den,
    musím se pana Vetyšky zastat, nic takového, co prezentujete, neřekl a ani to v rozhovoru není. Ba naopak, máte jasně v textu napsáno, že právě údaje o dostupnosti zboží považuje APEK za problém, který se snaží řešit. "Naše asociace se snaží, aby o dodání obchodníci informovali jasně. Prodejci ale mají občas obavy, že nemůžou napsat, že zboží dodají za týden, ale kvůli konkurenci musím napsat “skladem do tří dnů”. Výsledek je stejný, tři dny na vyskladnění, dva dny to jde k vám a celkově je to u vás za týden. Musí se změnit používání slova “skladem”."
    S pozdravem
    Daniel Morávek
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).