Jančura se na lokální trati Bratislava - Komárno stal monopolním dopravcem, právě díky exkluzivní smlouvě bez výběrového řízení, udělenou oním "zkurveným státem" a oněmi politiky, kterým prý podle vlastního tvrzení nedává "krabice vína".
Na této trati se stal pobíračem státních dotací 3x vyšších, nežli tam braly před ním ŽSD.
K tomu navíc, letošního dubna mu onen "zkurvený stát" zadotuje 2 celé jízdní soupravy.
K tomu navíc mu "zkurvený stát" platí za důchodce a mládež, díky čemuž mu stouply tržby na této trati.
Je typické, že o tom všem se Jančura "zapomněl" zmínit, takže z celých slovenských státních dotací zmínil z těch mnoha jen jedinou, která na něj měla nepříznivý dopad - odliv cestujících na trati do Košic, kde se dotace na důchodce a studenty vztahují jen na ŽSD. To brečí jak želva, ale to že na jiné trati se dotace, navíc násobcích toho co dostával státní dopravce, a vztahují se jen na něj, o tom mlčí.