Názor k článku Jančura: Taxíky Tick Tack mi ukázaly fungování socialismu a kapitalismu v praxi od l0l - vy danim a ucetnictvi moc nehovite, ale mate...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 10. 7. 2015 10:15

    l0l (neregistrovaný)

    vy danim a ucetnictvi moc nehovite, ale mate potrebu se k tomu stale vyjadrovat.
    tak znovu. nevim co si budou prefakturovavat, z toho co je znamo, tak jancura poridi na operativni leasing auta, provozuje dispecink a pronajima auta osvc. ta jezdi se zakaznikama a ty kasiruje. na konci mesice se udela scot a jancura nafakturuje osvc najem za auto + sazbu za km podle realne ujetych, osvc fakturu zaplati a co ji zustane je jeho. v teto situaci fakturuje jancura a tudiz prijem (od osvc) je s dph, stejne jako naklady na vyse popsane cinnosti (ol, dispecink, rezie ...).
    vzorec by pak byl
    nafakturovane dph - nakladove dph = odvedene dph

    pokud by byl model takovy, ze vse co by osvc pres den v taxi utrzila odvezla vecer na nejakou pokladnu jancury (byl by to prijem) a nasledne az na konci mesice by osvc vyfakturovala svuj domluveny podil podle ujetych km jancurovi, pak by byl vzorec

    dph ze vsech trzeb - (nakladove dph - naklady za faktury osvc neplatcu) = odvedene dph (v tomto pripade vyssi)

    tento druhy pripad ale lze skoro vyloucit, jelikoz ticktack pronajima auta osvc a dalsi fakturace z druhe strany ci vzajemne zapocty faktur jsou zbytecna administrativa

    proste funguji stejne jako pujcovna aut, jen k tomu ridic dostane dalsi sluzby jako je dispecink.
    je to jednoduche a proste.

    Můžeš mi vysvětlit, proč počítáš právě a pouze s ním?
    nechapu co tou otazkou myslite.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).